Äntligen helg

Så var det finally helg igen, så himla skönt. Har ätit en jättegod lördagsfrukost och gosat med hunden en stund. Tyvärr skulle j-a upp och jobba imorse stackarn. Förstår inte hur han orkade, jag var som en zombie när han steg upp. Tråkigt att han alltid måste jobba!

Gårdagskvällen bjöd på två timmars träning och en stund hemma hos Dannis. Träningen var ganska bra faktiskt, den brukar inte vara det på fredagar. Vi spelade mycket och stundtal var det riktigt bra! Vi har alltid svårt att hålla fokus på fredagsträningarna. Det beror väl säkert på att det dels är fredag, dels att träningen ligger sent och är längre än de andra träningarna. Det märktes förstås även igår men jag tycker att vi jobbade på bra ändå.

Om en stund ska jag ringa Linda och höra om vi ska äta lunch och fika lite innan jag måste ge mig iväg. Vet inte riktigt när jag vågar ringa, hon har jobbat hela veckan så det finns en risk att hon sover VÄLDIGT länge idag. Men det vore roligt att hinna träffa henne, det var ett tag sen.

Ikväll blir det mys hemma hos Mian med flickorna! LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback