Kväll

Suck.. Dubbelsuck! Förlust mot Söder idag. Jätte tråkigt eftersom att vi är bättre och BORDE vinna. Men vi har bara oss själva att skylla, dålig koncentration och inställning funkar bara inte, ovh kommer framförallt inte att funka i Luleå ihelgen.

Kikade lite på oc. Har ju redan sett alla avsnitt men kunde inte låta bli, det är ju så bra! Tack för lånet förresten Carro, du är en ängel! Bokföringsövning imorrn, åh så skoj... eller inte. Ska iaf gå och kika på Stellas kollektion på H&M först och det ska bli jätte skoj!

Nej, nu har min skrivare matat ut alla 45 papper som jag behöver till imorrn så nu ska jag drick lite te. Eller kanske gå och lägga mig och läsa i min bok. Jag är helfast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback