Måndag

Tråkiga måndag. På något konstigt vis är måndagar alltid tråkiga. Helgen är över och vardagen fortsätter som vanligt. Det spelar ingen roll att jag är ledig idag. Det regnar och börjar redan bli mörkt. Det enda vettiga jag har gjort idag är att gymma. SUCK!
 Vill att det ska vara fredag igen. Helgen bara försvann, som vanligt. Hoppas veckan bjuder på lite roligheter iallafall. Ikväl blir det bio (Den utvalde) med Carro, mycket trevligt. Hoppas hon kan trolla bort min måndagsdepp. På onsdag kommer systerdotter Emelie hit för att sova över, den sötnosen. Hoppas hon tar med sig pärltavlor, det är faktiskt ganska skoj. Pappa åker till Paris imorrn, förhoppningsvis köper han med sig något trevligt hem!

Det sämsta av allt är att j-a jobbar natt så honom lär man inte se något av på några dagar! JAG SAKNAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback