Pepparkaksberoende

Jag har blivit pepparkaksberoende! Så sjukt gott! Min vän Tina tipsade om att värma de över ett ljus så smakar de nybakade, måste testa!

I torsdags (en månad till julafton) blev det shopping med storasyster Linda. Vi handlade födelsedagspresenter till mamma och pappa, vilket inte var helt lätt. Som vanligt var de hopplöst dåliga på att önska sig något. Men vi lyckades till slut iallafall. De ska firas på söndag, mycket försenat.

Igår hade vi träning i Thorildshallen klockan sex vilket innebar att jag inte hann hem efter skolan. Så jag och Linda (från laget) bestämde oss för att fördriva några timmar istan innan det var dags att träna. Med tanke på att det var löning igår och alltså cirka en miljon människor ute visade sig detta vara en mycket dum idé. Träning blev det till slut och den var helt ok!

Nu ska jag anstränga mig till hundra procent för att plugga lite innan det bär av till Uppsala för allsvenskamatch. Sedan ikväl blir det kanske middag hos Jonna eller träff med pojkvännen och tv-soffan. Så ruskigt trött, veckan har minst sagt varit jobbig!

Tråkigt att snön försvann lika snabbt som den kom. Men första advent på söndag blir med all säkerhet mysig ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback