SAKNAD

Jag saknar dig.. Tur att du kommer hem imorrn! 

Dagen har varit som vilken onsdag som helst. Ont i hälsenorna på träningen.

Jag funderade på vinterdepp idag när jag höll på att städa. Det är märkligt förstår ni. På vintern blir jag ofta nere och känner mig ledsen över det allra minsta. Stundtals vill jag bara dra täcket över huvudet och försvinna tills våren kommer. Men samtidigt så finns det så mycket som är bra med vintern. Julen, åka skidor, basketsäsong, snö och så vidare. Kan det vara så att vinterdeppen kommer bara för att man är så otålig på att de roliga sakerna med vintern ska komma? Jag menar på sommaren behöver man inte de där extra sakerna hela tiden för att orka med vardagen, man är glad ändå. På vintern behöver man dem för att orka med mörkret och kylan. Småsaker som ett sms, en varm kram och ett leende gör så mycket på vintern. Not to forget!

Dagens plus: Att mamma har börjat plocka fram julsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback