Tisdag is a bad day

I hate this day!
Idag har det haglat på mig, min föreläsning vara sämre än sämst och min vinterdepp är helt klart kommen. Förstod ingenting på föreläsningen och orkade knappt bry mig. Det blir till att plugga in det själv i veckan. Eftersom föreläsningen började tolv hann jag inte äta lunch innan vilket resulterade i rekordlågt blodsocker och extrem trötthet på vägen hem. Självklart hade jag glömt plånboken hemma, den här dagen hatar ju mig! Väl hemma väntade en kissnödig hund och micromat innan det var dags att kila på träning. Trött och på uselt humör kunde inte träningen gå annat än som bäst halvbra. Ljuspunkten var att få se j-a en stund, förlåt om mitt dåliga humör gick ut över dig!

Till råga på allt hade jag missat att det var dubbelavsnitt i Desperate idag och därför inte berättat det för mamma som förstås bara bandat första avsnittet. Vad annat kunde man vänta sig av en sådan här dag?! Nu måste jag se till att inte missa reprisen, för det vore katastrof. Pratade nyss med Nattis och hon sa att det var JÄTTE BRA! Jag är så nyfiken att jag nästan svimmar... SUCK!

När jag ändå klagar tänkte jag passa på att ta upp några till saker.
Jag tycker inte om att bra böcker alltid tar slut så fort. Jag ogillar när folk inte förstår att man har en dålig dag. Jag önskar att vi hann träffas mer och oftare. Lärare som inte kan förklara är lika korkade som dem som inte förstår. När det haglar borde allt ställas in så man får krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. J-a borde inte behöva jobba natt. JAG SAKNAR HONOM!

Nu ser jag verkligen fram emot att krypa ner i sängen med nya Cosmopolitan och NKs julkatalog. Förhoppningsvis är imorgon en sådan där bra onsdag då man är glad och lycklig. Jag funderar på att kanske handla en första julklapp så att vinterdeppen inte får så mycket utrymme. Julen är så himla mysig, den kan nästan alltid pigga upp mig! Imorrn kommer Emelie också, det blir skoj! God natt dumma tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback