Vinterväder

Så var vintervädret här. Ja, jag vet att det har kommit snö tidigare, men nu har den kommit på riktigt. Imorse när jag vaknade var det alldeles vitt ute och det har bara fortsatt snöa hela dagen. Så himla mysigt!

Vi förlorade tyvärr mot BG igår vilket var väldigt tråkigt. Måste ändå ge creds till alla i laget för en mycket bättre insats än i lördags. Igår kämpade alla och försökte men vissa dagar går det inte lika bra som andra. Igår var en sådan dag vilket resulterade i att vi inte räckte ända fram.

Efter matchen firade vi mamma och pappas födelsedagar med god mat och lite paket. De blev mycket glada för lampan och muggarna. Kvällen var trevlig och jag åt så mycket att jag var rädd att jag skulle spricka. Sen kom j-a och vi tittade på Star wars men jag somnade trött som jag var. Allt som allt en alltför kort helg, med två tråkiga förluster och alldeles för lite välbehövligt pluggande.

Idag har jag haft föreläsning mitt på dagen vilket gjorde att det inte blev så mycket annan tid över. Nu ska jag sätta mig framför skolböckerna med te, pepparkakor och äppelpaj. Det tycker jag att jag är värd när jag ska vara duktig och plugga! Senare ikväll blir det träning som  vanligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback