Bingo - inte bara för tanter

Idag har jag gjort något för första gången. Och ni kommer säkert skratta nu men jag var och spelade bingo med Linda och Linda i en sådan där bingohall där det mest hänger pensionärer. Men jag måste säga att bingo är ett mycket underskattat nöje som jag säkert kommer roa mig med fler gånger. Till saken hör att ena Linda jobbar i en bingohall (fast det var inte där vi spelade) så det är så vi har kommit in på det här med bingo. Nej, vi är inga sjuttioåriga tanter. Dessutom gick jag hundra kronor plus så det var en hellyckad eftermiddag. Sedan åt vi supergod grekisk mat på en restaurang som min syster rekommenderat. Tack för tipset, den kommer säkerligen besökas igen. En alltigenom trevlig träff med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback