Borta bäst och hemma bäst ?

Idag flyttade jag och Bamse hem igen för ikväll kommer föräldrarna hem. Tror Bamse tyckte det var lite roligt att komma hem även om han har haft det jättebra såklart. För min egen del så känns det mest tomt men jag behöver ju inte bekymra mig, jag är snart tillbaka igen. Positivt med att komma hem var dock att ha tillgång till hela garderoben och kunna välja vad man ska ha på sig. Mindre bra var brödet i brödlådan som hade möglat, usch!

Har träffat Anna idag, vi hade inte setts på ett bra tag. Men hon är ju sjukskriven nu för sitt knä så förhoppningsvis ses vi snart igen. Först åkte vi in till stan för jag var tvungen att köpa boken till nya kursen. Vi gick i lite andra affärer också men min bok var tyvärr det enda vi fick med oss hem. Lika bra det för boken var dyr och gjorde ett stort hål i min plånbok. Vi for istället hem och tittade på Sex and the city, som vi båda älskar! Inte så konsitgt, det är ju så bra!

Nu är det dags att rusa iväg på träning och sen blir det OC mixat med lite fotboll. En toppenkväll helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback