Bowlingmästare :)

Jag skrev ju häromdagen att det är bra att spendera tid med barn och det var precis vad jag gjorde igår eftermiddag. Jag mötte båda mina systrar och systerdöttrar i Vällingby vilket inte är särskilt vanligt. Vi ses inte så ofta allihopa med undantag från födelsedagsfiranden och andra högtider. Så det var väldigt rolig att träffa dem även om jag var ganska slut när jag kom hem. MIna systerdöttrar bildar tillsammans en ganska galen duo. Men skojigt var det iallafall.

Träffade sedan j-a och tittade på u22-killarnas semifinal, vilket inte var särskilt spännande. Men de vann och det var ju bra, första stadiumfinalplatsen fixad. Vi åt middag i Vällinge (mums, grekiskt!) och därefter avvek jag för en kväll med flickorna. Kvällens aktivitet var bowling och jag måste ju få skryta lite och berätta att jag kammade hem förstaplatsen! Vi fortsatte sedan till Starbar där det intogs lite dricka och spelades lite Jack Vegas (Lisa är numera beroende). En mycket trevlig kväll som slutade med övernattning hos j-a.

Idag är det söndag och vädret är jättefint. Så det får kanske bli en vårpromenad om en stund, vem vet. Vore ju ett bra avslut på en lyckad helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback