En enklare värld

Det bev ingen glass idag. Jag slutade halv ett och då såg vädret riktigt lovande ut så jag slog en pling till Linda för att se om hon var på väg in mot stan oh då skulle hon snart åka. Tiden gick och gick... jag började undra var hon tagit vägen, vilsen i Haninge tro?! Men nej, hon var (som ofta?) försenad och jag tror klockan hann bli kvart i två innan hon dök upp. Men efter att ha sett hennes glada ansikte var hon genast förlåten. Vi hade det trevligt men tyvärr hade det fina vädret hunnit försvinna så vi fick nöja oss med lunch i gallerian och en fejkad solglasögon-bild.

Hämtade sedan systerdotter Sandra i skolan. Det är så roligt att umgås med barn, de tänker på ett helt annat sätt och allt i deras värld är så enkelt och avslappnat. Jag tror man mår bra av att umgås med barn faktiskt, man kommer på sig själv att man lever att ganska olugnt liv och borde vara mer som barn - bekymmersfria och glada. Vi spelade spel, gjorde pärlplattor och åt hamburgare. Såklart jättemysigt!

Nu bär det av till j-a för att kolla på det nya Lost-avsnittet, skoj skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback