Finaldags

Idag blev det ytterligare en tur på stan efter att en tre timmarsföreläsning var avklarad. Men som tur var köptes det inte något till mig själv utan all kraft lades på en viss flickas födelsedagspresent. Jag tycker det blev en helbra gåva så nu är det bara att hoppas att hon samtycker.

Efter middag i sällskap av mamma, syster och systerdotter (trevligt!) bar det av till Brännkyrkahallen för semifinal mot Tensta. Vi möttes förra veckan och gjorde då en riktig skräpmatch men vann ändå. Idag bestämde vi oss för att helt enkelt inte lämna några tvivel om vilka som var bäst så vi körde över dem med 97-31. Skönt och nu väntar final mot Alvik!

Det var inte bara vi som fixade en finalplats ikväll utan det gjorde även Arsenal som är pojkvännens favoritlag. Så det var ju roligt det också. Han befinner sig för övrigt i Göteborg sen i söndags och jag tycker det är dags att komma hem snart. JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback