Fredagen

Fredag oh äntligen helg. Startade helgen direkt efter tre timmars föreläsning med att möta upp tjejerna inne istan. Första anhalten blev Kulturhuset fär det var studiemässa, själv pluggar jag ju redan men vännerna verkar ha lite beslutsångest. Detta följdes upp med en lunch i Gallerian och sedan det mest perfekta på hela dagen: Glass utomhus i solen med solbrillorna på. Vår-faktorn var med andra ord HÖG!

Hem en sväng för att fylla på magsäcken och hämta träningssaker och sedan i väg igen för två timmars utmattande träning. Det var verkligen jobbigt idag, tur att vi har helgen att vila upp oss över. Efter träningen bröt jag traditionen att åka hem och bänka mig framför tvn som jag brukar på fredagar, och åkte istället till Lisa där flickorna redan var i full gång med både det ena och det andra (hmm??).

En kansig och skojig kväll som nu ska avrundas med att krypa ner i sängen, och jag måste säga det, det ska bli så skönt att sova. Är himla trött faktiskt, känns som jag har gjort saker hela tiden den här veckan. Har inte åkt hem efter en enda föreläsning och bara tagit det lugnt (men en rolig, avslappnad vecka har det varit), så inte undra på att ögonlocken håller på att trilla ner nu. Sov gott!

Jag förstår ingenting och vet inte riktigt vad jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback