Gametime

Att ens fundera på att titta på skräckfilm med tjejer som är minst lika hysteriskt rädda som en själv är inget smart drag upptäckte jag igår. Ett faktum är att jag inte gillar skräckfilm. Ett annat faktum är att jag är väldigt räddskrämd. Därför blir jag alltid ännu räddare när alla andra skriker och hoppar av rädsla. Jag och Linda gav upp fem minuter in i filmen och spelade istället kort lyssnandes på resten av lagets hysteriska skrik. Men i övrigt var det en trevlig och rolig kväll.

Idag har jag varit istan med Carro och Mian. Vi gick i lite affärer och åt så mycket att vi höll på att spricka. Men gott var det iallafall. Och mycket trevligt, det var alldeles för längesedan jag träffade Carro. Nu är jag hemma och laddar om batterierna lite inför match ikväll mot Alvik. Ska bli riktigt kul, jag har inte varit med på en match på minst en månad. Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback