MAT

Söndagen bestod till största delen av mat och godis eftersom att det först var Påsklunch med släkten och sedan födelsedagsfirande hos Nazita. Hemma bjöds det på traditionell påskmat och sedan tårta. På väg till Nazita tänkte jag att jag kommer inte få ner en bit till men oj vad fel jag hade. Där bjöds det på ännu mer god mat och inte tackar jag nej. Jag har inga begränsningar när det kommer till att äta. Så jag åt och åt och åt och på vägen hem mådde jag inte så bra. Men det var det värt för allt var så himla gott!

Hemma under Påsklunchen var det trevligt, som vanligt och jag hann med att vinna i Vem där ett antal gånger. Jag är proffs på det spelet, det blir så efter att ha spelat i många år. Systerdöttrarna får nog gå hem och öva. Hos Nazita var det också skoj. Men utmattad som jag var (efter att ha busat med systerdöttrarna och ätit ett ton mat) så gjorde jag och Linda sällskap hem vid halv elva. Men innan dess hanns det med en hel del skratt, pratande, sjungande och brottning. Mycket lyckat!

Idag är det ännu en ledig dag som ska fyllas med besök av kusinen med familj, plugg, solning och träff med j-a. Så nu är det dags att få fart på denna måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback