Onsdag

En dag kvar sen är det dags för lite påskledigt. Ska träffa älsklingen imorrn, som jag inte har sett sedan i söndags morse. Åh vad jag längtar, våra tider har varit helt otimade hela veckan. Jobbigt när man inte hinner ses. Känner verkligen vilken att det är jobbigt att bara kunna prata i telefon när man egentligen vill träffa varandra. Ändring snarast tack!

Idag blev det till att jobba extra och sedan träna. Har ännu inte kommit in i duschen så nu är det den som står näst på tur. Sedan blir det smörgås och efter det sömn. Behövs. Jag vet, onsdag = O.C! Och jag kollar inte ens, herre gud. Men lugn, jag är inte dödssjuk ska spela in på fredag och se i helgen. Aldrig att jag skulle missa ett avsnitt, aldrig. Men nu ikväll orkade jag faktiskt inte.

Längtar till imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback