Två månader?!

Så var även denna vecka slut. Tiden går så himla fort, känns som att vi precis var i Åre men faktum är att det idag är hela två månader sedan det begav sig. Det betyder att för exakt två månader sedan var vi på Bygget och hade sjukt roligt, längtar tillbaka! Men nog om minnen, dags att blicka framåt. En ny vecka imorgon som inleds med föreläsning och som kommer avslutas med påsklunch med släkten på söndag. Därimellan ska det klämmas in basket, plugg, jobb och förhoppningsvis en del nöjen också. Vi får se hur det artar sig. Men förhoppningsvis blir det en lika rolig vecka som denna.

Idag blev det mycket riktigt en promenad. Denna i sällskap med Linda efter att vi varit och solat. Var riktigt fint väder att promenera i om än lite lerigt på sina håll. Sedan övningskörde jag med pappa en stund, ska äntligen ta tag i mig själv och fixa körkortet hade jag tänkt. Kvällen spenderades i min ensamhet med att plugga, inte så illa som man kan tro måste jag säga. Boken är hyffsat lätt att läsa och ganska intressant på sina ställen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback