Är blonda dummare?

Det har hänt ganska mycket de senaste kvällarna. Men det är bra att jag har varit sysselsatt eftersom att jag då inte saknar j-a lika mycket. På söndag kommer han hem, jag längtar så!

Igår träffade jag Linda (brunhåriga) och Linda (blonda). Middag blev det och som vanligt en hel del trevligt prat. Linda (blonda) fick även en väldigt försenad födelsedagspresent. Hon har fått större delen av presenten för länge sedan men den här delen hade vi glömt hemma då. Iallafall så var det Lilla boken om dumma blondiner. Den var jätterolig och det bästa var att ibland förstod hon inte skämten i den, snacka om blond. 

En blondin och en brunett är ute och går.
- Titta vad sorgligt en död fågel, säger brunetten.
- Var då? undrar blondinen och tittar uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback