Finally semester

Så var man äntligen ledig, helt underbart, vädret är kanon och det ser ut som att det ska fortsätta vara det hela veckan. Semestern kunde knapp få en bättre start.

Började med en rejäl svullarkväll hos Lisa i fredags. Var så mätt att jag inte ens orkade äta upp all glass, då är det illa. Var mysigt att bara ta det lugnt, vi såg åtskilliga  avsnitt Sex and the city, pratade om Lisas harem och drack lite Cosmopolitan. Roligast var dock att jag lyckats lura systemet, haha!

Igår passade jag på att lura med mig föräldrarna in till stan. Köpte röda jeans från Cheap Monday och en stickad klänning till hösten. Väldigt lyckade köp! Åkte även förbi farmor en sväng. Lyckades ringa och väcka Lisa klockan fem, herre gud - vem sover så länge?

Blev en kväll på stan igår (i mina nya röda jeans) med Lisa, Nattis och Lars. Började på Snaps där det var väldigt mycket folk men trevligt. Fortsatte sedan till Kellys vilket verkligen inte var min typ av ställe. Hårdrock på högsta volym och en del konstiga människor. Men sällskapet var ju trevligt och drickan billig så man ska inte klaga. Blev en hamburgare på vägen hem i vanlig god ordning.

Idag ska jag inte göra något särskilt alls. Ligga i trädgården och läsa och slappa. Ikväll kommer j-a äntligen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback