Förälskelse

Hade föreläsning idag till tolv och sedan åkte jag till farmor. Vi åt lunch, tittade på kort och satt och pratade. Trevligt, var riktigt länge sedan vi sågs. Sedan for jag intill stan för att fortsätta jakten på ett par skor till kusinens stundande bröllop.
 
Och hör och häpna, jag hittade dem! Helt plötsligt stod de där framför mig och skrek: Köp oss, köp oss! Så jag gjorde det. De är i svart mocka, några centimeters klack och rund tå. På de sitter även fantstiska rosetter i svart sidenband. Jag erkänner, jag är lite kär! Passade även på att köpa ett vitt linne, det var så mjukt att jag inte kunde motstå och är man baslinne-junkie så är man.

Nu ska jag prova mina nya skor ihop med klänningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback