Ny sorts träning

I våras när säsongen beslutade jag att sluta spela basket. Det kändes som att tiden inte räckte till, att allt jag gjorde var att träna och plugga. Jag fick inte längre ut det jag ville av basketen och så vill jag inte leva mitt liv. Jag älskar basket men det finns mer här i livet. Därför kommer jag i fortsättningen istället att träna ett tjejlag några gånger i veckan tillsammans med Linda och Amalia. Det ska bli kul med en ny utmaning och är verkligen något jag ser fram emot. Själv kommer jag träna basket, mest på skoj en gång i veckan.

Under sommaren har jag knappt tränat alls och det kan jag säga börjar kännas. Min kropp är alldeles mjuk, jag är rastlös och har svårt att få ro. Därför har jag nu köpt ett gymkort på World Class och hoppas att den träningen kommer göra gott för mig. Man kan inte gå från upp till sex pass i veckan till att aldrig träna. Så ikväll blir det mitt första pass och det ser jag fram emot, jag är trött på att det kliar i kroppen efter träning.

Men innan dess ska jag träffa Mian och Caroline. Jag har inte träffat Carro på evigheters evigheter så det ska bli jätteskoj. Vi har en hel del att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback