Spinning

Jag överlevde mitt första spinning-pass. VIsst fick jag lite ont i rumpan och det var rätt jobbigt ibland, men jag lever och tycker att det känns så bra nu. Jag älskar känslan man har efter tuff träning, man känner sig... oövervinnlig! Och hur jobigt det än kan vara ibland så är det alltid värt det i slutändan.

Hade det trevligt med Carro och Mian idag. Eftersom Mian är en fattiglapp och inte kan gå ut och äta lunch så åt vi köttbullar och spaghetti hemma istället och gick en härlig promenad. Vi spanade även på ett rådjur som lagt sig i en dunge för lite vila, söt! Övningskörde även en stund med pappa.

Imorrn är det Kräftskiva!



Anna, jag håller tummarna för dig och ditt knä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback