Utmaningen är antagen

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
+ Mattant på basketläger
+ Ekonomiassistent
+ Receptionist
+ Servitris


Fyra filmer jag kan se om och om igen:
+ Vid din sida
+ Sagan om ringen
+ Dirty Dancing (helst med Linda)
+ Tecknade Peter Pan

Fyra städer jag har bott i: (Endast bott i Stockholmområdet och på två ställen men jag kan berätta var)
+ Kista
+ Vällingby

Fyra TV-serier jag gärna ser: (Bara fyra?)
+ Sex and the City
+ Scrubs
+ Grey´s anatomy
+ Lost


Fyra ställen jag vill åka till:
+ Egypten och se pyramiderna
+ Tillbaka till Rom eftersom jag inte minns något 
+ Roadtrip i USA
+ Nya Zeeland

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
+ blackeberbasket.com
+ hotmail.com
+ aftonbladet.se
+ mängd med bloggar

Fyra favoriträtter:

+ Sushi
+ Tacos
+ Wok
+ Grekiskt

Fyra ställen där jag känner mig hemma:
+ Hemma!
+ Hos j-a
+ I baskethallen
+ På de flesta ställen med vännerna omkring mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback