1 December

Tentan igår gick väl okej. Tänker inte uttala mig om den utan väntar på resultatet som faktiskt kommer redan om tio dagar. Väldigt snabbt tycker jag och det är skönt. Nu är det bara grupparbetet kvar till nästa vecka sedan är man helt fri... I tre dagar innan nästa kurs börjar.

Idag är det den första december. Ute är det dock tio grader varmt så jag har lite svårt att inse hur kort tid det faktiskt är kvar till jul. Igår kväll efter att jag och Lisa ätit middag  på Max gick vi iallafall och tittade vi på NKs julskyltning och då kändes julen åtminstone lite närmare. Plus att vi hade lussebullepremiär! Nu kan man svulla i en hel månad, härligt.

Om en stund ska jag i väg och träffa j-a. Har inte sett honom på en hel vecka (1 VECKA!) så det ska bli så mysigt. Och imorgon är det matcher hela dagen och sen ska vi ses igen. Det man missat i mysdos på grund av plugg och sjukdomar gäller det ju att ta igen, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback