23 december

Imorgon är det alltså julafton, ingen som har missat det va? Bra, jag tänkte väl det. Själv är jag nu redo för jul tror jag - alla klappar inköpta och inslagna, kläderna bestämda, julmusik i massor framplockat, mammas lista ett flertal gånger kollad för att se att hon inte glömt något och senare ska julskinkan provsmakas. Fick julklapp av Amalia och lovade henne att abslout inte öppna den förrän imorgon och det har jag inte heller gjort. Har bara klämt pyttelite på den också för hon sa att den va ömtålig, känner mig så duktig så. Pappa och jag var på graven och tände ljus också, det blev väldigt fint. Även om det ska bli roligt med jul så känns det konstigt också. Jul utan Farmor, det har aldrig hänt förr och det känns väldigt tomt. Farmor, jag saknar dig så och jag tänker på dig. Julen blir inte riktigt detsamma utan dig.

God Jul alla vänner! Hoppas ni har det underbart och äter riktigt mycket av all god mat och godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback