Åka bort

Veckan har bara rusat iväg - precis som alla andra veckor. Herre gud, är det någon som har riktigt har förstått att det bara är tio dagar kvar till julafton? Inte jag iallafall. Hade gruppövning imorse och hurtiga som vi är så träffades jag och Julia tidigt för att hinna räkna uppgifterna. Det gick faktiskt rätt bra för oss och det kändes inte alls särskilt svårt sen på genomgången. Skönt! Sedan har jag julhandlat lite med mamma, hämtat Sandra i skolan, haft knatteträning och tränat själv. Fullt upp med andra ord, som vanligt.

Imorgon åker jag och familjen (mamma, pappa, syster Linda och systerdotter Sandra) till Lübeck för en helg med julmarknad, shopping och annat mys. Ska bli härligt att komma bort några dagar och det var riktigt längesen jag var i Tyskland. Tyskland är ju faktiskt lite som att komma hem, farmor kom ju trots allt därifrån och när jag var liten åkte vi alltid dit.

Trevlig helg alla vänner och hoppas de firar dig ordentligt på lördag Mian. Men gör de inte det får vi ta igen det på onsdag! Nu måste jag sätta igång och packa lite, och som pappa sa: glöm för guds skull inte passet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback