Hejdå 2006, Hej 2007!

År 2006 är slut och det har varit ett händelserikt år. En lista får summera.

  • Årets resor: Åre, Santorini, London, Lübeck. Och Kolmården förstås.
  • Årets baskethändelse: Slutade spela i damlaget och började coacha.
  • Årets studier: Nationalekonomi och Företagsekonomi B.
  • Årets utekväll: IB på Garbo kommer ju högt liksom Loge-kvällen, lördag på Bygget, Sture i somras.
  • Årets sport-händelse: Helt klart fotbolls-vm i Tyskland.
  • Årets tv-serie: SATC-kvällarna hos Lisa var många, andra favoriter är Grey's anatomy, Prison Break och Scrubs.
  • Årets "glad för en vän": En viss vän träffade ju faktiskt sin nu blivande sambo under Åre-resan.
  • Årets drink: Svårt val mellan Rosa pantern, Cosmopolitan och Caipirinha.
  • Årets Lisa och Phia- lycka: När Urban Outfitters öppnade i Röda kvarn.
  • Årets för första gången: Jag och Anna var på hopptävling och supportade Mian och Carro. Eller systembolaget kanske?
  • Årets kärlek: J-a och jag firade fem år, du och jag för alltid älskling!
  • Årets mat: Det har varit mycket tacos-berg men också MYCKET Vällinge-hus.

Tyvärr har 2006 inte enbart varit fyllt av glädje utan också mycket sorg. I oktober gick Farmor bort och lämnade ett oerhört tomrum i min kropp. Det gör ont i mig när jag tänker på henne, jag saknar henne så. Ändå måste livet gå vidare men Farmor finns med mig varje dag. Tack alla vänner för ert stöd, ni ska veta hur mycket ni betyder för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback