Julen

Så har det varit jul igen och det har som alltid varit superbra. Precis som varje år så startade vi julen med att gå i kyrkan. Det är en väldigt mysig tradition tycker jag och i år var det extra skoj eftersom systerdotter Sandra var med i julspelet som en ursöt liten ängel. På julafton blev det sedan jullunch, Kalle Anka, julklappsöppning och massa mys. Systerdotter Sandra fick ett playstation och det har varit oerhört populärt här hemma hela julen. Vi har till och med fått mamma att spela och på juldagen satt jag och syster Linda uppe och spelade Spongebob, galet skoj! Själv har jag också fått en himlans massa fina klappar, Vänner-boxen, glas, underkläder, presentkort, tofflor, plånbok, lyxig tvål och massa annat. När man var liten var man ju mest intresserad av att få paket men nuförtiden är det ju minst lika skoj att få ge bort presenter. Till j-a hade jag köpt en väska och den var väldigt uppskattad, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback