Kursavslutning

Har ju som sagt varit ganska (väldigt) mycket plugg senaste tiden. Men nu är kursen äntligen avslutad. Vi hade redovisning av vår marknadsplan för Wedins och det gick jättebra. Läraren sa till och med att vi hade gjort den bästa analysen av alla så nu passar jag på att skryta lite. Det var faktiskt skönt att få beröm för herre gud vad vi har jobbat med det här arbetet!

Till helgen blir det lite roligheter nu när man äntligen har tid, bra timing måste jag säga med en hel del skoj saker när jag äntligen har tid.

Fredag: Träffa Anna och Carro efter jobbet och på kvällen ska jag gosa med älsklingen
Lördag: Lugn förmiddag, Blackens årliga julfest och tvillingarnas tjugoårsfest.
Söndag: Julshopping med syster Linda och förhoppningsvis lite adventsmys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback