Lussevaka

Är hemkommen från en helmysig kväll med tjejerna. Nu börjar det verkligen kännas att julen snart är här. VI har varit hemma hos Anna (i deras nya fina lägenhet) och bakat. Vi gjorde knäck, vilket jag var rätt proffsig på till min egen förvåning, mandemassekulor med choklad och lite pepparkakor. Mysigt var det och väldigt gott blev det. Jag tycker minsann att vi ska göra det till en årlig tradition att baka. Helsmarrigt och ett jättebra sätt att kirra lite julstämning på.

Ligger nu mätt och belåten i sängen och ska snart sova. Det har varit två långa dagar, måndag och tisdag - jobb, skola och kvällsaktiviteter. Imorgon är det Lucia och på kvällen ska systerdotter Sandra gå Lucia-tåg i kyrkan. Självklart ska jag dit och titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback