Tillbaka

Nu är jag hemma efter en urbra helg i Lübeck. Har shoppat, gått på julmarknad, ätit gott och haft det väldig mysigt. Precis vad jag behövde och det enda som saknades var väl egentligen vintervädret. Men till min glädje var det ju riktigt kallt igår när vi kom hem igår kväll. Håller tummarna stenhårt för att det ska komma lite snö till julafton.

Här hemma har det hunnit hända en hel del medan jag var borta. Inte nog med att kylan äntligen har hittat hit till Sverige, två stora avslöjanden har även kommit från vännerna. I februari styr Anna och Mian kosan mot Australien för att vara borta alldeles för länge. Skoj för dem men usch vad saknade de kommer vara! Och Caroline ska flytta hemifrån, inte illa. Som tur var flyttar hon inte lika långt som till Australien utan bara in till stan.

Denna vecka är det fullt upp. Har föreläsningar och gruppövning, knatteavslutning, jobb, julklappshandel, födelsedagsfirande och en hel del annat redan inbokat på schemat och det är bara måndag idag. Får se hur allt ska hinnas med men som Mian sa, sova det kan man göra när man är pensionär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback