Äntligen tisdag

Jag är så himla trött idag. Det är typiskt att det ska vara tidig föreläsning nästan varje tisdag bara för att jag tränar sent på måndagar. När jag kommer hem från träningen vid halv elva är jag inte ett dugg trött och därför tar det mig en evighet att somna. När väckarklockan ringde imorse kändes det som att jag precis hade mött John Blund. Ett gulligt sms gjorde mig dock piggare...

Efter föreläsningen inhandlade jag lite nödvändiga saker inför den stundande resan och gick sedan hem och slockande framför tvn ett tag. Har ägnat senaste timmen åt att läsa kurslitteratur vilket är ett riktigt sömnpiller. Stora glas vatten och morötter håller mig vaken. Ska träna ikväll och sedan blir det till att titta på Desperate, enda anledningen till att säga "Äntligen tisdag". Eller Desperate och det faktum att det snart är dags att knäppa på sig pjäxorna och swischa ner för Åres fina backar.  Imorrn blir det till att packa för hela slanten och sedan är det tidigt på torsdag morgon dags för avfärd. I can't wait!

Jag känner som du, precis som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback