Åre I love

Mitt internet hemma är dött för tillfället så jag har inte kunnat dela med mig till er om vår underbara resa till Åre förrän nu. Kan bara nämna några av de roliga, galna och fantastiska upplevelser som vi fick med oss hem, annars blir jag sittande här resten av dagen. Vet dock inte hur jag skall få er att förstå, Åre med oss måste upplevas!

Happening:
Åka tåg till Åre med roliga vänner. Michelangelo-dansen. Fyra tjejer på en toa på Bygget. Party på Dippan med Gert och Titti. Luncha i Ullådalen. Hitta en Adde-kopia. Störtlopp. Het After Ski på Fjällgården. OS-domare utanför Max. Bjuda en bög på pannkakor. Liveshow från soffan. Dricka Rosa Pantern varje kväll. Söndag med solsken. Partykompis Rasmus på Bygget. Gratiskorv mitt i natten. Tejpade kroppsdelar. Igensnöat på toppen. Rödkullen. Shota Dooleys. Titta på hoppare.

By Nattis:
Under 20 och går på gymnasiet, är jag det? Lisa Miskovsky - I'm like a bird. Shirley Clamp - Min stjärna. Ät inte gul snö! Ge mig en redbull. Två och en halv gång! Jag slicka på din...

Åh vad jag längtar tillbaka! Carro, Mian och Nattis, tack för en sjukt bra resa!


Sedan vi kom hem har jag försökt vila upp mig. Det har ännu inte lyckats utan jag är fortfarande en tröttis. Igår var det Alla hjärtans dag vilken tillbringades med j-a. Väldigt mysig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback