Frågor utan svar

Jag gillar egentligen inte måndagar men den här veckan kan inget kännas fel. Anledning? På torsdag bär det av till Åre för dagar fyllda av skidåkning, glatt humör, After Ski och härligt uteliv. Jag kan inte annat än vara glad då. Gick till och med upp tidigt imorse med glädje (okej jag överdriver) för att plugga. Ska snart fortsätta med det och sedan bär det av till universitetet för gruppövning.

Jag var hemma hos j-a igår kväll och som alltid nu för tiden kunde vi inte låta bli att se några avsnitt av den omtalade serien Lost. Jag tycker att den är bra men jag stör mig så oerhört mycket på den också. Man får ju aldrig reda på svaret på någonting och när det är som mest spännande så ska de lägga in massa onödiga tråkiga minnen som fördröjer allt så att serien skall kunna fortsätta i evigheter. Jag blir tokig! Skulle gärna säga att jag ska sluta titta på den av dessa anledningar men det är också omöjligt, jag är precis lika fast nu som alla mina vänner vilket stör mig extremt. Jag vill inte vara Lost-beroende. Jag vill kunna sluta titta men det kan jag inte, jag måste veta svaret på alla frågor som snurrar i mitt huvud varje gång efter att jag har sett ett avsnitt.


TRE DAGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback