Helg

Så var det äntligen helg och jisses redan en hel vecka sedan vi gjorde Åre osäkert. Tiden går fort när man har roligt, och annars också! Veckan har inte innehållit några äventyr direkt utan snarare varit lite upp och ner. Sammanfattning: Jag har sovit alldeles för lite och är därför fortfarande trött sedan Åre. Det har varit jättemysigt att tillbringa tid med j-a. Jag har haft träningar som jag egentligen har varit för trött för. Jag har försökt plugga utan några större framgångar.

Idag är det match mot Luleå Stars som kommer ställas mot ett rejält revanschsuget Blackeberg. Förhoppningsvis kommer även publiken vara på hugget idag och hjälpa oss att höja nivån ytterligare några steg jämfört med våra senaste matcher. Jag hopppas och tror på VINST!

Ikväll ska Karin firas med kalas och presenter. (Som jag för övrigt kämpat med en bra stund nu.) Vi får se var kvällen bär men förhoppningsvis blir den lyckad och vem vet, vi kanske får återse lite Årefolk!?

Dags för mig att försöka plugga, lycka till till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback