Helgen

Varför är det så att helgerna alltid går minst dubbelt så fort som vardagarna? Så himla irriterande!

Igår tog jag det lugnt på förmiddagen, njöt av att få vara ledig. Försökte även plugga men det var lönlöst insåg jag efter att ha läst samma sida x antal gånger. Det får bli till att plugga ikväll istället. Skrev en packlista inför Åre och upptäckte att jag aldrig kommer att få plats med allt, panik! Får helt enkelt köra uteslutningsmetoden när platsen börjar ta slut.

Eftermiddagen bjöd på en sväng till Kista med Linda och Tina och på kvällen var det födelsedagsfirande hemma hos Amalia som fyllde 17 år. Trevlig lugn kväll som slutade klockan ett hemma i min varma säng. Satan va kallt det har blivit igen!

Idag har jag varit hos Farmor och sedan på gymmet. Ikväll ska jag träffa j-a en stund och sedan blir det plugg. Ska försöka sova ordentligt (lycka till!) de närmsta dagarna så jag är utvilad när det bär av till Åre på torsdag, FYRA DAGAR KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback