OS-GULD

Glöm allt snack om att den gyllene generationen aldrig lyckas... Idag gjorde dem det och SOM de gjorde det! Jag är ingen hockyfantast i vanliga fall, jag tycker det är lite överskattat med VM varje år där de största stjärnorna i allafall inte deltar. Jag kan lätt säga att ett OS-guld är mer värt än alla vm-medlajer i ishockey. Och idag tror jag att alla håller med mig. Vilken match Sverige gör, vilket spel, vilka mål! VILKEN KÄNSLA! Jag var så nervös  och sedan riktigt rös jag i hela kroppen när medaljerna delades ut. Och precis som min vän Markos kände jag hur det började tåras i ögonen. För vem rycks inte med när man ser den glädje som Tre Kronor utstrålar? Jag gör iallafall det. OS-GULD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback