Torsdag

Jag blir tokig på min sjuklighet!

Dagen har varit lyckad. Hade gruppövning på universitetet och sedan tyckte jag att jag förtjänade några timmar på stan för att spendera lite pengar. Det hela slutade med ett nytt linne och smått och gott från pärlshoppen. Så nu har jag använt min kreativa sida och pysslat ihop ett nytt halsband.

Tog även mod till mig och gick in på Vagabond för att pröva ett par skor jag har suktat efter. Har inte vågat testa dem tidigare för att jag har varit rädd att de inte ska vara lika underbara på foten som de är när de står på hyllan. Men tack gode Gud, det var dem och nu vet jag med säkerhet att jag ska investera i ett par inom snar framtid.

Kvällen har spenderats hemma hos Lisa där jag och Anna tvingade Lisa att titta på OS. OS-guld! Så himla roligt! Har även tryckt i mig alltför mycket glass med maränger och kolasås så nu ska jag rulla iväg till min säng för lite välbehövd sömn.

Dagens roligaste:
- Fram till för ett år sedan trodde jag att Peking låg i Finland, det låter ju finskt. Men nu vet jag att det ligger i Tokyo. (Nämner inga namn!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback