Vaknade tidigt...

...vilket antagligen var ett resultat av att jag ägnat gårdagskvällen åt att halvsova på soffan framför Sex and the city. Känner mig i allafall utvilad men tyvärr inte ett dugg friskare. Eftersom jag är uppe tidigt (i mina ögon för att vara en lördag) och inga vänner ännu är vakna så antar jag att ingenting hindrar mig från att plugga de närmsta timmarna. Men Gud vad jag inte har någon lust! Får nog ta tag i mig själv ordentligt om jag ska lyckas få någonting gjort, vilket jag måste.

I eftermiddag har vi match mot Järfälla och sjuk som jag är får jag ta på mig rollen som hängiven supporter. Hoppas verkligen att vi spelar bra för det finns inget värre än att se laget spela dåligt och veta att man inte kan göra någonting åt saken. Heja heja!

Vilken hockeymatch det var igår! OS-final! Och grattis Anna Ottosson som tog brons i storslalom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback