Biokväll

Vet inte vad det är med den här veckan, men alla dagar har känts toklånga! Så även gårdagen och denna dag. Igår ägnade jag mig åt att sitta sekreteriat på F89ors match som de vann efter förlängning. Alltid lika kul när Blacken vinner mot Alvik! Sedan for jag vidare intill stan och slöt upp med Nattis och Lisa på Nivå 22. Vi träffade även på Marcus och Jakob. Mycket trevlig kväll bestående av mindre seriösa samtal och annat skoj!

Idag unnade jag mig en sovmorgon och sedan jobbade jag. Planen för kvällen var egentligen att göra minsta möjliga så fort gymträningen var avklarad men jag hann inte längre än till 7Eleven innan jobbet förrän planerna blev ändrade. Min kära vän Linda ringde och bjöd med mig på bio och inte ville jag säga nej till det!? Snabbt hem efter jobbet och sedan till gymmet och därifrån direkt intill stan efter en snabbdusch. Jag och Linda åt en riktig gourmetmåltid på Mc Donalds (det var faktiskt jätte gott) och sedan såg vi Into the blue med bland andra Jessica Alba. Den var helt okej, framförallt som vi såg den gratis eftersom Linda fått biocheckar av far sin.

Nu är det dags att sova, risken finns ju att morgondagen blir lika lång som de här dagarna! Imorrn åker mamma och pappa till Kanarieöarna, jag är inte ett dugg avundsjuk!

Ja, middag på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback