Dubbel ångest

Söndagar är en fruktansvärd dag som kantas av tankar på allt man borde ha hunnit med under helgen. Denna söndag är minst dubbel så hemsk eftersom att den också är sista dagen på jullovet. Usch, vill inte ens tänka på att det är dags imorrn igen. Det här lovet blev inte riktigt som jag tänkt mig. Den här sista veckan som skulle vara effektiv och fylld av roligheter blev totalt annorlunda. Den har mestadels gått åt till tårar, tråkiga tankar och ångest. Känns lite bättre idag men har panik över min kommande tenta nu istället. Ytterligare ett lov skulle inte sitta helt fel. Hoppas resten av året blir bättre än den här första januariveckan.

Vår lunch idag var iallafall lyckad. Skönt att kunna prata, till och med skratta lite. Tänker mycket på dig, på oss. Hoppas att allt kan bli bra, på något sätt... Ska fortsätta mitt läsande om management nu. Minst två kapitel till idag. Det är målet. lycka till till mig själv! Ikväll blir det troligtvis en färd ut på Ekerö hem till tvillingarna. Ska blir riktigt trevligt, tänker inte ens klaga på hur långt det är att åka. Faste det är det, jätte långt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback