Enkel matte och tv

Hade matematikrepition idag också vilken så här i efterhand kan sägas var helt onödig för min del. Får se om jag kanske struntar i den repition som stundar på fredag, ska titta på uppgifterna och se hur svåra dem är. Vore ju skönt att vara ledig på fredag, vilket skulle innebära att jag får möjlighet att göra flera saker som jag verkligen har lust med.

Min mage skriker av hunger så nu blir det till att äta något litet och bänka mig framför tvn en stund. Har kommit fram till att jag blivit en riktig tv-typ. När jag var yngre så tittade jag inet så mycket på tv och var ganska kräsen vad det gällde serier och sånt.  Jag läste faktiskt hellre böcker, men nuförtiden så "tvingas" jag läsa så mycket kurslitteratur att jag inte har någon lust att läsa på fritiden, tråkigt (för de gånger jag läser böcker tycker jag verkligen att det är jätteroligt och önskar att jag läste mer) men sant. Nu har jag näst intill blivit en riktig allätare vad det gäller tv istället. Och framförallt en sjukhusseriefantast! Kan dock inte med alla hundraelva olika dokusåpor, när ska det dö ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback