Förkärlek till o'boy

Satt och pluggade till sisådär halv två igår. Sedan när jag skulle sova kunde jag iaf inte somna. Jag blir tokig snart! Det är som att så fort jag lägger mig i sängen så kommer hundra olika tankar farande och upptar min tid så att jag inte kan somna.

Har ätit frukost framför Sex and the city, vilket är en av världens bästa tv-serier. Rostat bröd med apelsinmarmelad och ett stort glas o'boy. O'boy är så himla mumsigt, blir aldrig för gammal för att dricka det. Eftersom att det innehåller så mycket socker försöker jag att inte dricka det så ofta. Dricker mest te istället vilket också är himmelskt gott, men idag var jag så himla sugen på o'boy.

Nu är det dags att ta sig an HR-perpektivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback