Fredag den 13

Idag är det outrsdagen nummer 1. Det skulle vara typiskt att något tråkigt skulle hända mig just nu med tanke på allt som varit, men än så länge har jag faktiskt klarat mig undan ganska bra. Får hoppas att det håller i sig. (Ta i trä). Tycker jag haft tillräckligt med otur för det här året.

Hade då föreläsning klockan tio imorse, trodde jag ja (plus hälften av alla andra). Nej föreläsningen började tydligen klockan nio vilket de hade lagt ut på kurshemsidan igår. Hallå, lite bättre framförhållning bör man ju faktiskt ha. Anyway, kursavslutning och lite klargöranden inför tisdagens tenta var det som bjöds.

Nu är det dags för lunch och sedan blir det till att fortsätta mala kurslitteratur. Kvällen bjuder på så spännande saker som träning och tv-tittande. Och självklart uppladdning inför morgondagens bortamatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback