Fredag

Har haft en jättebra dag denna fredag. Lunchen med Anna var supergod och jag blev helt proppmätt. Det var jätteroligt att ses och ta igen de senaste veckornas frånvaro. Hoppas vi ses snart igen, men det vet jag ju att vi gör... Imorgon då det är dags för mysig tjejmiddag. Jag och j-a tittade sedan på hela FYRA Lost-avsnitt, den där serien är som ett beroende som inte försvinner. Kan säga att jag fortfarande går och funderar på vad som ska hända och nu är det ändå nästan sju timmar sedan vi slutade kolla. Bra är det iallafall och mysigt var det att ses.

Träningen var riktigt bra, har börjat träna på ett nytt anfallsspel den härvekcan som känns riktigt bra. Kul! Funderade ett tag på om jag skulle hyra Kalle och chokladfabriken till ikväll och se den men det blev tyvärr inte av. Skulle egentligen ha sett den på bio för evigheter sedan men alla jag skulle se den med dissade mig så nu har jag fortfarande inte sett den. Hade passat bra ikväll egentligen.

Jag tror allt blir bra. Jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback