Fredag

Fredag! En av de bästa dagarna på hela veckan, lördag är allra bäst tätt följd av fredag. Tyvärr så är mina fredagar den här säsongen inte speciellt roliga. Tränar mellan åtta och tio och sen är man oftast för trött för att göra annat än åka hem och bänka sig i soffan. TYVÄRR! Det som gör det hela lite bättre är ju att man vet att man har hela helgen framför sig.

Denna dag bjuder nog inte på några extremt spännande upplevelser. Ska träffa Linda om ett tag och dricka te och mysa. Ska nog försöka övertala henne att åka till Vällingby också för att köpa födelsedagspresent till systerdotter Emelie. Imorrn är det nämligen barnkalas som gäller! Och ikväll blir det träning som vanligt.

Igår när jag inte hade så mycket annat för mig på kvällen passade jag på att rama in fotografier att ställa på de nya tavellisterna. Riktigt fint blev det! En bild från Åre förra året, en från studenten och två från Zakynthos.

Anna, du ska veta att jag tänker på dig. Allt kommer att bli bra med knät, jag lovar! Finns alltid här om du behöver prata. Eller bara bli lite uppmuntrad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback