Gårdagen

Lördagen startade alltför tidigt, redan klockan halv åtta ringde klockan och jag undrade vad det var som hände. Det tog en stund innan jag kopplade att det var dags att gå upp för att ge mig i väg till Ockelbo en lördagsmorgon men efter några minuter klarnade det iallafall till. Bussresan var bättre än förväntat, vi tittade på Vänner-avsnitt hela vägen och det gick hyffsat fort att åka. Matchen var en blandning av riktigt välspelad basket och en näst intill omätlig arrogans från vår sida. Därav det blygsamma resultatet, vinst med sisådär 12 poäng.

Bussresa igen och sedan direkt ut till Ekerö för att fira kära vännen Nathalies 20-årsdag. En lyckad tillställning som jag tyvärr inte fick njuta av tillräckligt länge. Redan kvart över tolv bar det hemåt för att krypa ner i sängen och sova. Idag ska det nämligen pluggas så det står härliga till. Oj, vad jag inte ser fram emot det! Men kvällen var trevlig och bjöd på god mat och bra sällskap, mer kan man ju inte begära. Grattis Älskling!

Såg för övrigt en räv igår morse när jag väntade på bussen. Hjälp, bor jag på landet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback