Girls night out

Ibland hatar jag min blogg för att den bråkar med mig!

Lördagen
Barnakalas är bra saker som man borde ägna sig oftare åt. Det är alltid godare fika än på andra tillställningar och alla är mer avslappnade. Gårdagens firande var inget undantag. det bjöds på plättar, fruktsallad, glass, bullar och kakor. Varken jag eller min ssyter Linda hade ätit lunch så vi kastade i oss mängder med godsaker. När det väl var dags för mig att åka hem formligen rullade jag till pendeltåget.

En kort visit hemma för att dressa om och äta lite mer. Näst på tur var det utgång som gällde. Anna kunde tyvärr inte följa med så det bleven liten skara bestående av mig, Carro och Mian som gav oss in till stan. Vi hamnade på Gondolen och där spenderade vi resten av kvällen med att dricka övergoda drinkar, prata, skratta och bara ha jätte trevligt.

Kvällens drinkar: Cosmopolitan, Strawberry Smash, Gondolens Sour                                

Söndagen
Upp med tuppen (eller ja klockan nio) för att jobba och sedan en lyckad tur till Ikea. Snart är det dags att gå hem till j-a för att titta på Lost. Äntligen ska jag spana in den där serien som alla jag känner säger är så himla bra. De har gjort mig jättespänd så nu har jag superhöga förväntningar och kommer säkerligen bli besviken och tycka den är dålig. Förhoppningsvis inte, fast det vore kanske lika bra, jag har inte tid att titta mer på tv.

Jag undrar fortfarande: Vem är han?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback