Glada tankar

När man sitter och tentapluggar behöver man då och då ta en paus och fundera på lite roliga saker för att muntra upp sig själv. Detta sitter jag och tänker på just nu under mitt lilla break.

Att Anna och Jonna förhoppningsvis följer med till Åre. Bara FYRA veckor kvar!
Att jag är glad för j-as skull att han har fått en lägenhet.
Att det snart (jag vet, jag är en optimist just nu) är vår så man kan slänga av sig alla tjocka kläder och glassa omkring utomhus. Visserligen lång tid kvar men när vårterminen börjar så är det ju nästan vår, nästan iallafall...

Nu är det snart dags att återvända till studierna och strukturperspektivet. Gud vad jag inte längtar.

By the way... Dagens nyhet måste ju vara att Brad och Angelina ska ha barn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback