Helg är inte lika med vila

Imorrrn är det fredag. Fredag ska betyda helg det vill säga lycka, ledighet och skojigheter. För min del betyder denna helg helt andra saker. Ska för det första åka till Ockelbo för att spela match. Visserligen roligt med match men att behöva sitta på en buss i sammanlagt cirka 6 timmar är mindre skoj, jag gillar inte ens att åka buss. Sedan ska jag ju faktiskt på Nathalies 20-årskalas vilket med största säkerhet kommer bli en mycket lyckad tillställning. Jag kommer dock endast att närvara med halva mitt sinne då den andra delen troligtvis kommer vara fullt upptagen med att tänka på management. Jag ber redan nu om ursäkt ifall att jag kommer vara halvt frånvarande. Undra om Nattis ens har tänkt på något alkoholfritt alternativ, för lördagen måste garanterat bli en vit kväll för mig. All min resterande lediga tid ska ägnas åt management. Nog om studier!

Har äntligen bestämt träff med min faster för att gå ut och handla försenade födelsedagspresenter (jag fyller år den 28 juni) och juklappar till mig. Bättre sent än aldrig. Kan inte skylla bara på henne dock, jag är en av världens mest upptagna människor jag med så det har inte varit helt enkelt för oss att hitta en dag, men nästa fredag ska det nu bli av iallafall. Det ser jag fram emot, det riktigt kliar i fingrarna på mig för att det var så länge sedan jag hade en rejäl shoppingrunda.

Back to studierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback